دانیل بیرمنگام و تیمش (2017) با تکرار دیالکتیک دیویان هدی و سیناترا (2017) بین فعالیت و درک، عاملیت را در چارچوب درب ضد سرقت تعامل شرکت کنندگان با علم به کار گرفتند.
آنچه را که زنان نوجوان به عنوان «علمی که اهمیت دارد» توصیف کردند، این نویسندگان آن را به عنوان یادگیری نتیجهای نامیدند – برخلاف دیدگاههای بیرونی در مورد آنچه به عنوان علم به حساب میآید و آنچه در یک برنامه درسی استاندارد علم درب ضد صدا تعلق دارد.
یادگیری نتیجه ای از علم پذیرفته شده به عنوان یک معیار قابل توجیه برای آنچه دانش آموزان باید کسب کنند، فاصله می گیرد.
رونی شرر (2017) نظرات مفیدی در مورد انواع “درب ضد سرقت روکش راش ” ارائه می دهد که باید توسط افراد جامعه آموزش علوم به طور گسترده تری مورد استقبال قرار گیرد.
شرر بدون انتقاد از کاری که تفسیر او را وادار کرد، منابع شواهد متعددی را فراتر از رویکردهای استانداردی که توسط کسانی که ارزیابیهای درب فایبرگلاس مقیاس بزرگ را توسعه میدهند، به ما یادآوری میکند.
به عنوان یک نتیجه از این تفسیر، ابعاد عملی تر اعتبار را می توان در هنگام ساخت ارزیابی های علمی از جمله اعتبار آموزشی موارد استفاده کرد.
بنابراین، اعتبار چیزی بیش از یک مهر تایید در آزمون است، بلکه می تواند به عنوان مکانیزمی برای اطلاع رسانی در مورد توسعه و بازجویی ارزیابی ها استفاده شود.
به شکلی موازی، درک جمعی ما از یک مدرسه با مضمون STEM با تعیین برخی ساختمانها به عنوان «دبیرستان فراگیر STEM» مختل میشود.
باربارا مینز، همراه با همکارانش (2017)، بر روی چنین مدارس فراگیر تمرکز کردند که در آن پذیرش دانشآموز انتخابی نبود، بلکه بر اساس علایق خود بیانگر دانشآموزان بود .
سپس نتایج تحصیلی دانشآموزان را ارزیابی کرد. بنابراین، مدرسه STEM نام انحصاری خود را از دست میدهد.
حتی با وجود نشانههایی مبنی بر اینکه دانشآموزان از گروههای جمعیتی کمنمایش ممکن است از طرحهای این مدارس بهرهمند شوند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.