کریستین دیور با نام تجاری خود که در سال 1947 تأسیس کرد، به یکی از الهام بخش ترین نام ها در دنیای مد تبدیل شده است.
خانه مد موفق این روزها; طیف وسیعی از محصولات از لوازم آرایشی گرفته تا فریم عینک دیور، لباس های شیک، از عینک های چشم نواز تا عطرسازی را در اختیار دارد.
نماد مد که به ویژه در بین مشتریان خانم محبوبیت دارد، در میان گران ترین و مجلل ترین برندهای صنعت مد به نمایش گذاشته می شود.
هنگامی که کریستین دیور اولین مجموعه 90 قطعه ای خود را ارائه کرد که جریان مد را تغییر می داد، تقویم ها 12 فوریه 1947 را نشان می دادند.
روزنامهنگارانی که در خانه این طراح مد در پاریس جمع شده بودند، مجموعهای به نام «نگاه جدید» را «منادی پایان جنگ و محدودیتها» اعلام کردند در این مجموعه ارائه شده توسط دیور; سیلوئت ها مشخص شد، کمر باریک تر شد، دامن های پف دار برگشتند و لباس های جسورانه ای که از حدود 20 متر پارچه های پر زرق و برق و گران قیمت طراحی شده بودند، به چشم آمدند. این طراح به طور ناگهانی در صدر دنیای مد قرار گرفت.
دیور که در ابتدا تنها با طرحهای مد لباس کار خود را آغاز کرد، در سالهای آینده به عطر، عینک، لوازم جانبی، محصولات زیبایی و مجموعههای آمادهتر پوشاک در دسترستر روی آورد.
پس از مرگ کریستین دیور بر اثر سکته قلبی، 10 سال پس از معرفی مجموعه پیشگامانه New Look، صندلی به طراح جوان 21 ساله ایو سن لوران واگذار شد.
مجموعه عینک های دیور همیشه مورد علاقه خانم ها بوده است. کیف نمادین دیور و 30 عینک آفتابی Montaigne نیز نمره کامل را از مخاطبان نخبه دریافت کردند.
عینک آفتابی 30Montaigne که در فشن شو بهار/تابستان 2020 معرفی شد، دارای مهارتی است که با طراحی قاب مربعی “بزرگ” خود جلب توجه می کند و می تواند حتی ظاهر “کوتور” را تزئین کند.
این عینک آفتابی که توسط Maria Grazia Chiuri طراحی شده است، دارای حروف CD است که نشان دهنده سگک های نمادین کیف نمادین این برند است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.